Mästerskape ;D

Igår efter jobbe for jag hem o åt blodpudding, sen for jag och lämnade Smilla hos MyGirl o Ingo. Sen gasa
ja vidare till Håx för att iaf se på när dom hade det årliga mästerskapet.
David tyckte jag skulle vara med, men när jag såg vad första grenen var så sa ja blankt nej till medverkan.
Gren 1: Springa ca 70meter, skjuta me salongsgevär på en typ skidskyttetavla, 3skott var endast en träff krävdes men om man missa alla tre skott så fick man 1,5minuts tidstillägg. Sen var de bara att springa varvet igen o skjuta. 3skott en träff krävdes.
Den grenen var jag inte sugen på. Iom att jag hållt i ett gevär två gånger i mitt liv, aldrig skjutit salongs, plus att geväret är ju såklart högerstyrt. bla så sitter omladdningen (kallar det så har ingen aning vad det heter) på höger sida så om jag skulle ha skjutit och missat hade nån gutte hjälpa mig o ladda om. för de satt emot mig medan det sitter ifrån på dom.

Gren2: Kast med 10taggare med tvåhandsfattning på båda sidor hornet. 2kast var längsta räknas. När det var Davids tur så sopa han banan med dom. Men hans andra kast resulterade i att hornet gick av ;S Så övriga fick kasta en del med fel hand. Så dom kasta ju längre.

Gren3: Blåsrörstävling mot darttavla. Tre pilar var och totala räknades.

Det var roligt att se gubbarna tävla. Vilken tävlingsinstikt vissa hade ;)

For hem kring kvart  i nie. Hämtade smilla hos MyGirl och lånade SATC filmen.
Diskade bort lite och började se filmen. Spolade förbi det lilla jag redan sett. Såg hela filmen innan jag gick i säng kring 24tiden :S

Ikväll är det hockey!! De gillar vi ;D

Nu jobba.

Älska!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback