Let's Go

Ingen gladare än Alex ;D
Här gör vi ett försök till bloggning.

Idag åkte Älsk te Håx för att jaga älg en hel vecka.
O vad gör jag? Putsar fönster! How fun is that?! Men nya gardiner i fönstrena gjorde susen i finhet i lägenheten xD O helt plötsligt kan man se ut! :P Det blev en väldans stor skillnad kan jag berätta! Vattnet var typ kolsvart när jag hällde bort de! Men så var det väl säkert åratals sen dom fick sig en omgång sist. Känner mig duktig.

igår for jag med en av mina älskade lillasystrar, och Världens bästa Alex till stan och BOWLADE! Det var kämpesköj :D
Det ska vi göra igen.
Alex e en vän att räkna med. O du Alex ska veta att vi alltid finns här för dig även om du lämnar oss i sticket efter nyår ;) Men vi önskar dig all lycka.

Ser bones medan jag skriver. Det var ett tag sen jag såg det, tur det inte är en del två eller så så att man fattar klent. Nu kan man hänga med. Efter bones ska jag se Valentine's day.

Har haft semester för ett tag sen oxå.
En vecka själv, då for jag till Föllinge med Lilla för att hälsa på Minsta o hennes "fru". Vi drog en roadtrip te Valsjöbyn o mitt avgasrör lyckas gå av :S Rosta av rättare sagt. Men det var roligt att vara i föllinge dom där två dagarna. En dag på första semester veckan så bakade jag o Lilla klåddern med PapaBaloo :p Lite king vi va då.
Sen gjord ja int så mkt tro ja.
andra veckan hade även Älsk semester! Så då for vi och va i stugan i tre dagar. O va ja inte gillar gamla gaggiga hus när man ska sova där o Älsk som ska skydda mig från allt ont somnar som en stock så man ligger där helt i sin ensamhet och hör hur det knakar o blåser! Tur som faen att man int blev tokpissnödi så man hade gutta ut på toa iom att de endast finns utedass! O ja tro int att Smilla e te så stor hjälp för det verkar som hon e mörkrädd hon oxå!
Sen for jag o älsk en dag o bowla i stan. Jag vann ;) Han blev lite depp över de.. hehe.

Jag tror inte att jag kan uppdatera vettigt nå mer, int för att jag vet om det jag skrivit var vettigt xD

Inga roliga drömmar att förtälja heller.

Ha de bäst!
Älska <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

ÄNTLIGEN!!! Livstecken!! Men d har ju vare sommar så du är förlåten för att du inte uppdaterat så ofta ;-) Nu fattas bara en uppdatering hos syrran åxå hihi!

Ha d bäst! KRAM

2010-09-05 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback