Kvällsblogg xD

Överlevde denna dagen oxå. :D
Kändes skapligt sen imorse minus mensvärkast. Men jag överlevde som sagt.
Just nu är Älsk ute och går med Smilla. Jag fick frisedel. Somnade medan han lagade mat när jag låg med vetekudden på magen.

Ja inatt drömde jag att jag och david fick ett barn, alltså här varsågod inte plopp ja födde. David sa de syns ju gott o väl att det är mitt det har ju min haka! Alfred eller Albert kalla han den lilla söta. Mkt liten pojke.
Iaf när jag berättade det för Milla och Charlotte idag så säger Charlotte att hon oxå drömde så inatt. hon fick en pojke av Simon L på jobbet. xD
O när jag berätta de för Älsk nu när vi satt o åt så säger han: O ja drömde att brorsan fick tvillingar igen och jag tänkte jag kommer för faen aldrig att ta mig från det här jobbet! Han hade tom varit nästan åt hållet arg på morgon när han vakna tills han kom på att det var ju bara en dröm.
Men vadå creepy att man drömmer så lika (jag o charlotte) o samma tema (allahopa)

Har fått massa livstecken från Pillan :D Våran alldeles egna LC xD

Ja imorgon sätter vi in nådastöten angående nästa fredag! Watch out xD


Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback