De gå bra nu xD

Ja nu är 5e & 6e dagen över. Shittan va jobbigt de va! Hel ledig o inge snus. Men kämpe som man e ;)
I fredags gick vi blomslingan runt med Smilla o Chess, kidnappa han tvärest efter jobbe iom att Lilla jobba kwell o Mami int sluta förrens 18. När vi komme till Simon så skulle Danijel just köra från parkeringen så jag frågade om han ville ha Chess x) sen gick vi hem för jag skulle se Camp Rock 2 :P Dave satt först vid datorn och sen låg han i sovrummet och läste 91:an sen hörde jag även snarkningar från rummet ;)
Efter min filmstund så zappade vi tv tills det var dags att sussa.
I lördags (stora gottadagen numera).... fikade vi på Saga handlade till middag. Ja o jag köpte en sketasnygg täckjacka ;D
Sen hände det inte så mycket. Efter maten gick vi vår dagliga långpromenad. Med siktet inställt på ost & kex när vi kom hem. Fast när vi hade gått nästan hela rundningen så ringde Svägerskan och frågade om vi ville komma och äta efterrätt. Så vi gick dit. Varma snåttren med glass :)
Haha dagens bästa, oj va gott det är med varma hjortron sa G
He het snåttren sa jag
dom ba VA?!
He het snåttren
Så H Men G ha du bränt hjortrona?!
hahaha

Iaf så var vi hos dom ganska så länge. Så det blev inget ost & kex denna lördag, bättre lycka nästa :)
Igår gick vi bygda.

På freda på freda på freda ;)

Pussa

Kommentarer
Postat av: LaAlexandra

Du är så jävla bra tezzzzzz!! :D

2010-09-23 @ 21:20:34
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback