Allvaret!

Igår började allvaret! Eller redan i måndas egentligen. Jag o älsk ställd oss på vågen :S int se skoj dåra. Så nu ha vi lova varann att skärpa oss. Så inge gotta what so ever på vardagar. Lördagar kan man få gotta sig, men ingen annan dag. Plus att i förrgår kvällst så fick ja slut snus och köpte inget nytt. Gick helt utan snus igår, gick förvånansvärt bra men jag var mkt mkt trött och off i huvet. Idag är då andra dagen utan. Jag tror och hoppas det kommer att gå bra. Det mest roliga är att se när älsk märker att jag inte snusar någe mera. Det borde vara ganska snart för han ha köpt en stock rapé och det försvinner ju inget från den ;)
Jag sover iaf bra när jag slutar. Så bra att vi gick i säng kvart  i tie o klev upp kring halv sju xD Fast jag jobbar kväll ikväll :P Men man vill ju gärna vara trött när den andra är trött.
Ja apropå allvaret, så förr förra veckan ville älsk att vi skulle börja gå varenda dag efter maten. O det har vi hållt fast vid, i söndags blev det tom två långa vändor :)
Iom att jag jobbar kväll idag så ska jag gå till jobbet, så få älsk o smilla gå själva ikväll.
Jag sa till älsk att om jag mot förmodan inte skulle gå på jobbet idag så måste jag gå när jag kommer hem. Men än så länge är jag inställd på att traska :D Sitter bara  och fördriver tiden nu tills jag ska gå och lämna smilla hos mormor.

Mer får ni inte!
:P

Nästa freda sis!!
O 6/11 <3


Kommentarer
Postat av: LaAlexandra

Vad duktiga ni är, speciellt du min darling <3

2010-09-15 @ 14:11:39
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback