Times of my life xD

Nu kom jag inte ihåg vad jag skrev sist, men ett tag sen var det iaf.

Kan ju berätta om fredagen som var. Den stora grillkvällen med jobbet plus dom andra ;)
Det skulle vara huvudbonads tävling o det var väl en av anledningarna till att jag for dit. Jag hitta min huvudbonad långt i förväg, hade först tänkt ha älsklings tjusiga moppehjällm, men den var för liten. då kom han med förslaget att ha en lapp mössa. Eller ok Same mössa, eller keps, det var ju trots allt skärm. Lilla hade turen att få låna Smaes kuskhjälm, Alex tog Davids tjusiga moppehjälm och mården hade en sydväst.
Vi drog ner ganska precis efter jobbet för att möta upp alla. Vi blev nog ganska besvikna när vi kom ner dit till geggahålet.
Det var ungefär våran grupp som hade lagt manken till på huvudbonads sidan! Dom andra hade typ ingenting i jämförelse! Kepsar, silver hattar, mössor var det som fanns att välja på.
Juryn bestod av två ungar (vars föräldrar var typ RÅpackade) och dom valde Sulan, med sin mössa från typ konsum eller ica. Nog kan jag förstå att dom valde han, jag skulle nog oxå ha gjort det om jag var lillliten som dom. Han är ju cool och snäll, men allvarligt så var inte mössan hans något att hänga i granen! Fast iofs så var vinsten en rödvinsflaska, så nejtack.

Senare på kvällen så blev alla som var kvar medbjudna till Jessica för vidare party.
Där gick man i regnställ och stor gummistövla. :P
Hemma hos Jessica blev det dansinga utta bara den! Tack vare sällskapet man hade med sig så var det en rolig kväll/natt! :P
Gick hem till svärfars vid typ halv två tiden.

Så alla ni som såg en ursexig varelse kring halv två natten mot lördagen den 15/5 iförandes gröna gummistövlar, svarta stora mjukisbyxor och en svart regnjacka. Det var jag ;)

Älskling har varit hund och husvakt i en vecka nu. Idag är han hemma igen när jag kommer hem. Hans föräldrar och bror har varit på Rhodos. Så vi har ätit middag med varann varje dag det är ungefär så mycket som vi träffats. Känns nästan som han har varit helt borta, alltså borta på annan ort.

Jag dammsög, rengjorde fläkten och  tvättade kläder igår. Sen idag skurade jag lägenheten efter att jag och Minsta varit och tränat på Piggen.

Ja! Jag, Lilla och Micke for på rotnäse igår för att springa lite, ja smilla oxå ofc!, det blev lite springning men ack se schönt! Och i nån ända måste man ju börja.

Snart är det dax för höjdpunkten!! Turkiet med DOM BÄSTA! <3 Fy sjuttsingen vad jag längtar!
Men jag kommer o sakna vissa ljuspunkter ;) Ni vet om ni ska ta åt er.

Nu snart ska jag styra den gröna bilen hemåt för att se lite arga snickarn och sen njuta av säsongsavslutningen av Greys Anatomy.
Ja o pussas o kramas litegranna oxå :P


Puss och kram på er!
Älskar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vadå säsongsavslutningen av Greys Anatomy?? Var det är sista avsnittet?

2010-05-19 @ 22:54:38
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback