o.O

Igår var det stora sängbytarkvällen xD
Tog min bautasäng upp te Lilla, där byttes den ut mot Lillas lite mindre bautasäng. Därefter blev den körd hem till oss och vi bytte ut sängen som stod där. Sängen som blev utbytt hemma hos oss körde vi till Håxåsen.
Snacka mysigt det var där! älskar landet! Man kände det berömda lugnet.
Sen körde vi över Yx hem, för att älsk ville visa vars dom jaga. Det var inte bara ett ställe. Så lämna vi igen släpen till G&H o for hem för att se Greys.
Kan säga att jag längtade att få gå o sova ;D
O tydligen har jag sovit gott, älsk hade försökt väckt mig i typ en halvtimme för jag levde tydligen om. Men där gick han bet.
Jag hade haft nåt konstigt ljud för mig inatt, FÖRTAL ;) det var iaf i hans mening värre än snarkningar.
Det stämmer verkligen, det man inte vet lider man inte av x)

Idag har jag en överraskning till mina arbetskompisar. Vi är 4tjejer som jobbat stenhårt den här veckan. O vi verka ju inte få nån cred från chefen så då ordnar jag själv. Hoppas dom blir glada.

Nu ska jag gå o städa köket här på jobbet, halva styrkan e hemma sjuk vilket betyder att vi får städa köket mer än en gång den här veckan! :/

Puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

Så typiskt att du valde torsdagen när jag var i östersund :'(

2010-05-12 @ 16:15:00
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback