(",)

Åkejj dah ;P
Jag uppdaterar väl lite då.
Men bara för att jag har sorg i hjärtat!

Ihelgen var det Sundsvall med älsklingen som gällde. Lika underbart som jag föreställt mig, kanske tom en gnutta underbarare x) Massa mys, god mat och überbra show! Dåligt snygg Henrik Åberg e ;)
Var förbi en sväng på Ikea o Birsta. Köpte inget utan kollade mest, sk ögonshoppade.
Älsklingen köpte lite på Ikea och sen en CD-skiva och en vinlåda. Ja just Lillas present! Han köpte en present till henne som, ja jag har sagt de förut och jag säger det igen, vem ska bräcka det? Går det överhuvetaget att bräcka? :P


Ja mer då?


Jo jag har fått bort min lägenhet, och han vill ha den så fort jag tömt den. Så i måndags var jag mamma och David och bar och bar grejer som vi körde till "magasinet". Kastade litegranna i containern oxå. Sen igår hade jag inte tänkt be David om mer hjälp, men han vägra stanna hemma! Så han och flisa bar stora tunga möbler medan jag o mamma ratade ur allt ur förrådet. Herreminje vad jag kastade grejer! O ändå ha ja alldeles för mkt!! Vi bara kastade alltehopa uppe på varann i "magasinet". Så t.ex när Simon ska kolla grejer till sin lägenhet, iaf när vi ska hämta hans servis, så måste vi lyfta bort en cement bäddsoffa, ett stort matbord, minst en del av tvrumssoffan o massa kartonger innan vi hittar den kartongen där servisen ligger. o då ligger den längst upp :S Jaja, den dagen den sorgen. Iaf när vi gick igenom förrådet mitt, jag o min mor, så la vi mer grejer på kast sidan än spar sidan. Vilket kändes skönt, o Flisa o david stod mest o klaga ;) En sak som både mamma och jag sa att jag skulle spara för evig framtid var mitt ponnyslott! Men efter påtryckningar från David så kasta jag det. Det var med tungt hjärta, men samtidigt varför ha kvar det? fast ända......

Nä nu slår klockan snart över till arbetstid.

Ja!! ikwell blire sängbyte :D


Pussn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback