YEAH :D

2 timmar kvar tills man åker hem för sista gången den här månaden xD
Känns ju typ hur bra som helst.
Ska packa bil se till att jag inte glömmer min snusstock (kan bli jobbigt) o även inte glömma spritn ;)
Igår btw köpte jag massa färg o nåra små penslar. Jag tänkte locka fram min konstnärliga sida nu när jag far hem.
Ska tjuva pappas kont (fiskelåda som man sitter på å pimplar som för övrigt är i plåt) och planen är att få till en röding som hoppar (som fiskar hoppar) lite vatten splash o så Jan-Olof Forsberg i snygg snirklig stil.
Jag vet med säkerhet att Papi kommer bli GOOODE nöjd. ;P

Få se vad roligt man hittar på imorgon. Med kusin o bror kke :D
Kan ju inte ta me oss några skotrar iom att jag o Danijel ha förjävla bra bilar utan dragkrok. (tro han e utan iaf) plus att deras skotrar e packade redo för påskresan. O hade vi kunnat ta me Daves så hade han int fått me sig den hem.


Den här käringa ska jag umgås med på tisdag <3
Allt för sällan.

Nä nu ska jag jobba vidare.


Later dudes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback