Spring.....

Nu sitter jag i sprintlia, Smilla ligger nedanför på golvet o andas sovandes ;)
Syster Danijel o Älskling drog hemöver vid fyra tiden! Saknar min!! Hur mkt som helst. O han saknar mig :) Det har han sagt flera gånger.
Ja VM helgen e då över för denna gång. Men ack så skoj.
Klev upp relativt tidigt igår och gick ner till området. Man klädde sig för rena rama nordpols turen o efter att ha plumsat i snö en hel gka lång bit så var man ju allt annat än kall :/
Såg skotrar, fick ståpäls o åt thai ;D
Frusna själar gick hem innan det sista loppet var kört. Det var ändå så solklart vem som skulle vinna. Dom kunde ju ha mailat över medaljen till han ;)
Ja jag fick träffa Lellovich o Ante ;D Det gillas skarpt.
Igår käka vi Öviksgryta o sen började äventyret ;)
Pillan hade sminkat mig o gjort frisyr innan maten o medan hon gick an på Lilla så drack vi andra gott. Öl cider whiskey o sånt skit ;)
Kusin kidnappa över älsklingen till grannen ett tag. Bror efterlyste oss.
For till Jögga för där skulle tydligen hela Malå va.
Träffa MoA där, o ja det var väl enda förutom CP-danne man visste vem det var.
Hade nån musiktävling. Va väl sisådär roligt, försökte ringa taxi som så stort skulle köra kvällen till ära. Möttes ideligen av budskapet våra öppettider är 08,00 till 16,00.
Det vräkte ner snö! vi plumsa ner till Ladan.
Va där o dansa o sjöng (trodde jag inte skulle ha nån röst idag!)
Jag fick träffa Simon o Jonas. Lite glad över det :)

Vakna imorse o gick ut med smilla o såg hur hädiskt mkt det hade snöat under natten, bilarna syntes knappt.
Satte mig sen o drack cola o åt hårdmacka.
Alla andra vaknade o vi surra o packa ihop våra grejer för att åka till Papi.
Här fick vi lax!!!! <3 Gravad lax o pärer eller ugnstekt lax o ris, ja man fick ju äta precis vad man ville te vad.

Ikväll har jag varit hundvakt till Ruffe. Papi o Diesel åkte på motionsdans.
Tvn gick o hängde sig eller nå dylikt så jag hade bara typ 1,2 o 4an o kolla på :S
Såg lite av Johan Falk, men allvar Pip-Larsson som polis! skärpning!
Såg lite av Svenska Hollywoodfruar innan tvn fick sig sitt spratt, snacka normalt att prata i tredje person!

Nä nu orkar inte Tezz skriva nåt mer, Tezz tror att Tezz ska gå i säng o sova gott i lantluften ;)
Tezz saknar sin david hur mkt som helst, o Tezz hoppas att Lilla får en bra fjälltripp :)

Ja just!
Skämmarn igår!
MyGirl ville se hur jag såg ut igår (för ja va toksnygg;)) så jag sa att ja kanske kunde ordna ett mms.
O när vi va hos jögga låna ja davids tele o tog ett kort som blev bra, sen skicka ja det till MyGirl. Kan ju numret utantill ;)
När vi kommer hem inatt så hade jag mess från Anso att ta taxi hem, Alex som blivit fyra o MyGirl som undra om mmset. Jag svarade att jag har ju skickat!
Sen imorse slog det mig! Skicka jag överhuvudtaget till rätt nummer?
Ofc not!
Nån tjej/dam/tant i sthlm fick inatt ett mms med en bild på mig där det stod: Om du tänker svara svara fort.


Gnatt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha ja det är inte lätt att hålla reda på nummer, det är så pinsamt när man skickar fel. Fast jag har aldrig skickat fel med en bild iaf ;) Piiiinsamt :D



sv; Jävla Hockey!!!! Grr

2010-03-29 @ 12:27:05
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: YourGirl

Å ja ha ff int fått sett bild på dej när du va übersnygg!!!!

2010-03-30 @ 00:13:51
URL: http://lillbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback