Bäst freedan xD

Som lovat ska ja försöka uppdatera här så ofta som möjligt under min ledighet.

Igår runt halv sex drog vi från Ström.
Älsk komme hem, raka sig o släng i se maten. Sen for vi ner på hans jobb o hämta skoterhjälmen sen förbi jens me pening o sist till svärfars!
Där fick ja världens största kram av svärmor (som jag aldrig träffat förut) o min efterlängtade OSmössa i andra färger än originalet :P

Vi körde i tron att Danijel o Lilla körde apfort framför oss. Men dom lurades bara..
Innan man kommit ut från Dorotea, eller hur man säger, så va det VÄRLDENS bilkö! det hade varit en bilolycka där. Två bilar. Ambulans o brandkår va där. Men vi behövde inte vänta länge förrän dom släppte våran sida.
Kom till kusin kring halv tie. Surra me dom o käka varmamackor. Sen skjuts in i säng. O självklart vakna man före tuppen! halv sex närmare bestämt. Jag klev upp o gick ut med Smilla kring halv åtta.
Vid tie snåret drog vi på skotertur. Jag fick köra ;D Älsk åkte med mig, Danijel åkte baka kusin o Lilla satt me Smilla i pulkan.
Vi for till grillstan nedanför våran stuga.
Där åt vi pankis o surra o lät Smilla springa skiten av sig ;)
Papi o Diesel joinade oss. Men dom var inte där så länge.
PÅ hemvägen åkte Lilla med älsk o jag tog pulkan me smilla. Bror körde ikapp oss o stanna o surra.

Nu har vi ätit Lasagne a lá David. übergott!

Jag ska gå o va social nu!
Ska lägga upp lite kort sen när jag kommit till papis dator!

Ha det bra allahopa!

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du gör mig så glad med dina uppdateringar! :D

2010-03-27 @ 22:38:44
URL: http://laalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback