Adack xD

Tjoflöjt, tid kan gå fort ibland ;)
Igår for jag som planerat till Ajaur.
Det var dax för den årliga besiktningen av bilen. Det gick som smort ;)
For in på Orjanpää (gode felstavat) o skulle hämta nå grejs till kusin som han inte fått när han va där o handla.
Visa sig sen att han skulle bara ha en av sakerna på kvittot ;) Va vet jag, don't shoot the messenger! :P
Sen for jag till Svart-fastra. Satt där o åt våfflor o surra skalln av me. Sen åkte vi på lill-ica och inhandla ost till Pedro. Varefter vi väntade på att gammfastra skulle sluta jobba så vi fick äta nån gång :D
Det blev Afrodite, Black & white. Fastrarna bjöd ;)
Efter det åkte jag hem till gammfaster och var där till klockan nio, sen drog vi hemåt i mörkret.

Idag klev jag upp när smilla blev hämtad för morgonpromenad (värsta hälsohemmet) fikade frukost och gjorde mig redo för Adak färd.
For kårrevägen dit, det var isigt som faen. Förbi i björkland o lämna minstas cykelhjul, sen körde jag bakvägen till Eve.
Jag höll på köra åt fanders 2gånger efter den vägen! Men jag klara mig :P Rallybrud ... hehe
Hos eve har jag varit hela långa dagen, kom just hem.
Vi har suttit o bara surrat, gamla tokiga minnen o nya händelser, rent utav skvallrat! Precis som det ska vara.
Körde över Malå hem för det var så mycket sörja på vägen.
In på MK o köpte refillkort. För jag anar att dom säger till närsomhelst att det är dags att fylla på.
När jag nästan var hemma ringde älsklingen <3 25minuter av hans tid fick jag idag :D Saknar han såååå himla mkt.

Nu planerar jag en promenad med vovvarna. Har inte bestämt mig om det blir efter vägen eller skoterspåret. Det är inte värst härligt att gå efter skoterspåret. Man sjunker till knäna om vartannat.

Lite bilder på vovvarna från idag tänkte jag bjuda på :D
Nu när man börjat storblogga igen ;)

Zanti & SmillaPuzzizar ;)





Alltid minst en hoppbild på min vackra vovve ;D


Nu längtar jag först till långfredan, o sen hem! ;)

Puss på er alla mina änglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback