4 u only ;)

Som på beställning.....

Det händer inte så mycket speciellt i ens liv nu.
Bor mer eller mindre hos Dave nu ;) Smilla stormtrivs.
Jobbar med världens bästa jobbarkompis så livet e på topp riktigt :D

Nu har jag gutte ta astma spray så om det blir stavfel så skyller jag på mina parkisons ryckningar ;)

Imåra dra ma norröver :D en helg me kusse o hans familj o sen drar Dave o Lilla o Danijel heim. Men jag o smilla far till Papi.
Ska våldgästa han i 8dagar.
Ska träffa faster o Eve o Jossan xD
Det kommer bli rol.

Nu ska vi se hockey. Inte mitt lag men va gör man inte för kärleken ;)


Over and out

Kommentarer
Postat av: Anneli

Underbart med livstecken här åxå =) Ses förhoppningsvis i helgen! kram

2010-03-24 @ 22:13:36
Postat av: Alexandra

Men tror du jag vart glad nu då :D Eftersom du kommer att vara så saknad kanske du kan uppdatera lite nu när du har semester också? ;D

2010-03-25 @ 01:24:38
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: YourGirl

De e ju lite kryptiskt där... Vem e din världens bästa jobbarkompis?? :O

2010-03-30 @ 00:08:18
URL: http://lillbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback