~~~~~~Sommar~~~~~

Ja de verkar ju som man är gode värdekass på de här me bloggandet ;)
Ska försöka hinna me en uppdatering nu när det slog mig att det var ett tag sen.

Alanya 2010 med familjen + några andra var ju inte helt fel.
På planet påväg dit så blev jag av nån anledning tvärdålig, kände mig spyfärdig o sen kände jag så väl en kyla från fötterna upp längst upp på huvet :S Satt o andades mkt o djupt försökte blunda. Mamma och Flisa märkte att det var nåt som inte stod rätt till iom att jag var blå om läpparna och kritvit i ansiktet. Som tur var kom maten då och sen blev det bättre.
Vi hade tokfint väder, ibland tom lite för varmt om man ska klaga på nåt ;) Brände mig nå så fruktansvärt första dagen! O smart var man som drog på sig massa aftersun o sen gick ut i kvällssolen! Det gjorde inte direkt saken bättre. Jag hade så ont i vaderna! för det var där jag hade bränt mig, o ju mer kvällen led så kunde jag inte sluta röra mig för om jag gjorde det gjorde det hädiskt ont att börja röra sig igen. Så turkarna måste trott jag hade nå större fel som stod o trampa hela tiden. Men vad gör man?! Flisa kleta på yogga mitt på samhälle x) sen var det mer eller mindre löpstega hemåtvägen, men såklart så gatt mamma in i en affärj*vel o dom andra hade redan farit hemåt. så där gick jag alldeles alen. Folk ropade efter mig att komma o kolla på deras mkt fina mkt billiga tröjor osv men tji fick dom. Efter strandpromenaden va det en tjej o en kille som ville att jag skulle fota dom! God help me tänkte jag. Världens snabbast korttagning och sen stegade jag iväg. När jag kom upp te hotellrummet va ju såklart min rumskompis inte på rummet! Jag kutade till systrarnas rum i hopp om att dom skulle vara där. O det var dom. Gråtandes kuta jag in i deras badrum o minsta sa att jag skulle skölja bena med kallvattne. så det gjorde jag o guusi se schönt de va! Sen hade även dom köpt yogga så dom smörde på mina ben ASmkt. Sen stappla jag mig hem när rumskompisen dykte upp och drog ner shortsen över yoggan o gick o la mig. Det var några jobbiga dar därefter, smärtan avtog men kvarstod. Kunde inte visa benen i solen på hela resten av tiden.
Men nu är det bra igen :)
Systrarna o mami fick sig en ofrivillig kameltur, vi åkte massa taxi, spenderade SJUKTmkt pengar på puben (eller syrrorna gjorde) där det var sjukt goda drinkar, dansade disco på Robin Hood, lyckades pluta på egen hand på alla grejer vi köpte, åt mkt god mat, höll på slå ihjäl oss i vågorna ;), tog skakbilder ;P, och hade det väldigt trevligt överlag.

Sen då.
Ja det har varit skönt att vara hemma, på fritiden då! aldrig roligt att komma tillbax till jobbet! Förutom brudzen då <3 dom e de roligt att komma tebax till.

Ihelgen har vi varit och målat andra vändan på stugan. invändigt då, behövs minst en vända till sen väv på vägg och måla väven. Sen utvändigt och inredning xD

Hoppas det blir björnberge på midsommar! jag ska göra allt i min makt :P

Nu är min rast slut.

Ska försöka lägga in lite bilder men dom ligger på kameran än.


Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

<3 <3

2010-06-22 @ 17:47:18
URL: http://laalexandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; haha ja få tänka på dig nästa gång;)? Viken storlek vill du ha?:)



Kram

2010-07-14 @ 12:54:04
URL: http://pernilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback