Snuuuuuva

Ja man e ju int direkt världsbäst me bloggen nuförtin :S
Men ha man int tii så ha man int ;)

Ihelgen blev de skåjter me älskling o en hop av hans vänner. Mötte upp Lilla o Danijel borta där. Va de nu hette. Fångtjärn kanske. Solen sken o vi åt korv. Iaf vi tjejor, grabsen tog sig varsin kolbulle. Som jag förövrigt inte förstår varför de kallas så! De e int kol o ingen bulle heller. Men som en tjock plätta.
Vi kom hem sleten som få ;) Käka mat o började ladda inför kvällen. Som jag trodde sku int bli någe alls av. Vaknade natten mot lördag av att det kändes som om att nån högg en kniv i magen på mig! Ha nog aldrig haft så ont i magen förut. Men efter att jag klivit upp o lagt mig i soffan så kände jag inget mer. *puh*

Jag o Lilla for till världens bästa Madde o förfestade. Fast Lilla blev lite klen o gatt få hämtning.
Sen for vi på grand. O där hände de grejer. Madde skratta så hon grät idag när ja berätta grejer hon gjorde. hon minns typ ingenting ;)

Min Snygging o hans govän
Vackra pojks ;)

Blev pizza mitt i natta o sen kudden!
Mådde int alls så jäkla bra igår. Men ska man ligga på topp så ;)

Jag o Simon
Två stycken som snart står framme i kyrkan ;)
Haha. Brudtärna o marskalk x)

Nu laddas de för fullt för stundande helg!

Later!

Kommentarer
Postat av: Anneli

UNDERBART med uppdatering = ) Å skoj med bilder ;-)

2010-02-15 @ 21:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback