Sista dan den här veckan x)

Idag är sista dagen den här veckan. Sen e de prepp inför stundande bröllop.

Igår blev vi bjudd på Kams av svärmora. Dom vi ville att vi skulle äta där men både jag o älsk e förkylda o dom var ändå 13pers så vi tacka nej till det besöket. Det var iaf hur jäkla gott som helst! Paltkoman ja fick då! kunde inte röra mig vanligt på flera timmar! :P

Ja gick till MyGirl efter maten för att göra lite deko till bröllopet. Det gick ganska så bra. Men sen börja dom äta midda sådär gode sent. O när jag satte mig stilla så kände jag att jag måste få gå hem o vila. Så de gjorde jag.

Va hemma gode länge innan älsk komme hem. han hade sagt när ja for att han skulle bort. Men ja visste inte vars. Så när han änteligen kom hem så fråga jag vars han hade varit. Då sa han : Du kommer inte tro mig! Jag har varit på lustparty!
Ja ba WHAT?!
Osså ha han köpte någe te jag! ja skratta så ja höll på dö! Vill int veta va de e han köpt ;)

Ja osså igår så boka jag boende över påsk. Hoppas jag får ledigt. Så kör jag en hemma påsk me Papi o Diesel o favorit Pill o Anton ;D
Massa skoter o bräda hoppas jag på!
Jag o Pillan ha värsta planen ;)

Milla köpt en skoter igår! Vadå snygg! Den sa te mig imorse att jag fick köra den när jag ville ;) hihi
Ja Danijel köpte oxå en. Osså ha mamma köpt en i söndags. Så nu e gården full me skotrar hos mor :)

Later!
Smilla ska oxå påska med mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback