Drömmar!

Inatt hade ja världens konstigaste dröm. Det kändes så iaf.
Ja drömde att ja sku gift me! O d e väl bara konstigt de.
Men det fortsätter. Vi visste inte om vi hade bjudit nån! :S
O klockan 16,00 skulle själva akten ske, så jag fick sluta 15,00 som tur var.
MyGirl visste om det så hon o Ingo va ju då iaf bjudd. Sen verkade det som Towe o Maria visste.
Iaf så bodde jag o Dave i en husvagn på nåns bakgård! Dom hade arga hundar så vi satt mest i husvagnen.
Jag hade även nästan rakat av mig allt hår! så när klockan slog sisådär 15,10 fick ja lite panik VA ska ja ha för frisyr?!?! Sen slog det mig även att jag har ju INGEN klänning, kan ja gifta mig i tärnklänningen?! Jo det tyckte MyGirl att det gick väl hur bra som helst, själv hade hon på sig en limegrön klänning.
Men hipp som happ så va ja hos Minstas linnea o förklarade mitt problem. Så hon börja rota i garderoben sin o tjo där vare en brudklänning av enklare modell. Storleken va 37/39 o ja fick int ens igenom armen x)
Så sku vi då åka upp te kyrkan. Då slog det mig att ha vi köpt nå ringar?! O sen va ja jätterädd för att det inte skulle sitta nå folk i kyrkan när vi kom in.
Sen vakna ja.

Vars få man allt ifrån?!



Kommentarer
Postat av: Bodil

Hahhhahahhahahha.. Ja man kan ju undra vars du få allt i från !! Men du va säkert jätte snygg :D

2010-02-26 @ 08:11:06
URL: http://lillbosse
Postat av: Anneli

Haha, ja du = ) Men drömmen var säkert intressant = )

2010-02-26 @ 20:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback