Tuesday xD

Igår gjorde vi manikyr. Det var spännande, Lilla ha ju åtminstone snygga naglar sen förut. Men jag fick värdefulla tips. Kan ju inte påstå att jag vetat så mkt om hur man behandlar sina naglar. Nu kan jag iaf försöka bli bättre :)

Efter maten igår så tog vi bilarna och körde ner till älsklings jobb för att byta till sommardäck. Svärfar komme förbi, tro han blev impad av att jag kunde byta däck ;) Sen när vi var klara med det så bar/rullade vi älsks däck till hans vinter/sommarförvaring. Och när vi gick förbi deras stora hjullastare (traktor enligt mig) så fråga jag om det var roligt att köra traktor. Då fick jag prova själv för att avgöra :)
Så igår rattade jag omkring en sådan här ungefär :D

Det var hur roligt som helst ska jag be att få tala om. Fick backa, svänga o så plus att jag fick köra fram till en pall köra bort med den för att sedan köra tillbaks dit jag hämtat den för att lägga tillbaks den på högen. :) Sen fråga han om jag ville köra in den i garaget. Då sa jag blankt nej! för jag ville inte orsaka garageras ;) Men nu är jag en erfarenhet rikare. Och jag hoppas jag får köra fler gånger.

Efter däckbytningen så åkte jag och Smilla till lägenheten. Mården kom för att hämta tvn och en fåtölj (osäker på stavningen) till Jonatan. När jag släppte ut henne genom bommen så kom H och D för att kolla på lägenheten. Få höra sen om han vill ha den. Hoppas :D

 

Ja just, igår fick jag skor/sandaler av mami. Hon hade beställt från skopunkten. Så hon trodde jag åtminstone ville ha ett par. Och det ville jag ;) Svarta typ gladiatorsandaler som var jättesköna blev mina :) TACK MAMMA

 

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback