Tjöjes xD

Ihelgen var det roligt xD

Fredagskvällen bestod i kalas, födelsedagskalas alltså ;) Smörgåstårta, öl och cider. O massa massa surr, o en del ”bråk”. Sen gick vi till Lilla för att hämta smilla. Då passade jag på att ”tvinga” älskling provligga i Lillas säng för att jag ville att vi skulle byta med hon. Hon tar min stooooooora sköna så tar vi hennes mindre sköna (inte mindre skön utan mindre än min stoooooooooora fast lika skön) osså släng vi hans åt hvete xD Han ville byta ;D Men det blir inte förrän nästa vecka. O hans säng far till jaktstugan, kanske kallas hvete ;) Sen gick vi hem och smaska ostbågar och såg en film vi redan sett xD

På lördagen vakna jag ju som vanligt timtals före älskling. Så jag o Smilla hann gå en skaplig promenad och se massa tv innan han vakna. Sen vi fikat frukost så gick vi på BoMiljö och bokade manikyrtid till jag och Lilla. Sen förbi o kollade på ett hus och sen fika på Saga.
Var nästan meningen att vi skulle fiska i stugan men det la vi åt sidan. Kände lugnet tills det var dags att gå till Mor och börja grilla. Åt gott, drack gott och skrattade. Jag o Lilla målade på spånskivan som byggarna satt upp framför trappen xD Jag gjorde blunder. Sen spelade vi Chicago och gick hem.

I söndags for vi till svärfars för att kolla in deras nya vovve. En fin jämthunds tik.

Sen lagade vi skoskav o hempärmose till middag. :D

En långpromenad fick vi till också.

 

Idag är det då Manikyr :D

 

Håller på att städa ur lägenheten, har packat ihop ”gäst”rummet, köket och sovrummet. Gick igenom inneförrådet igår.
Väntar på den årliga containern så jag kan kasta massa rat ur uteförrådet.
Sen sålde jag min TVbänk. :D

Och idag fick jag veta att gamm teven försvinner till samma person.

 

Längtar fredag!!

Sundsvall all in xD

 

Hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback