Skärtorsdan xD

Idag väckte Smilla mig klocka halv åtta! gillas inte. hon va tydligen tvungen att gå ut o göra nummer två hela två gånger! sen somna ja om och vakna halv tie xD Semester semester.
Käka frukost i vanlig ordning. Sen har jag pjåtat på med pappas kont, ätit älgskav o hempärmose & burit massa massa pellets!
Nu väntar jag att det ska bli middag så jag får åka ner till kusin o vara där te imåra :D
Levas here we come.

Vet int vad mer jag ska skriva.

Glad Påsk på er allasammans!
Låt er inte bli lurad idag vettja!

föreefter
                före                                            efter


Är ganska så nöjd med resultatet.

Ja!! Ikwell e det första semin! go SAIK


Hejda <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback