Lördag

Klockan kvart i åtta blev vi väckt imorse! Hur ofta o hur klok mänska ringer till folk den tiden? O vem har egentligen på ljudet då?
Fast iofs så va jag redan vaken. Fast jag hade inte klivit upp.

Det har varit lite dött här sen påsk uppdateringarna. Man kommer hem till vardagen o finner ingen inspiration till skrivandet :)
Men nu ska jag nog kunna få mig några rader.

I tisdags for jag med Minsta på Pigg&frisk för att träna. Min första gång på läääänge.
Väl där så gatt jag ju skriva under alla friskvårdscheckar o även skriva datum o personnummer. det tog ju sin lilla stund.
Sen började vi träna. Jag cyklade i tio minuter som uppvärmningen, medan Minsta använde löpbandet.
Sen gick vi in i själva gymmet o började så smått med lite armövningar. Så kommer Vivi in o frågar om det är nån som vill vara med på spinning. Vi tyckte tydligen det lät som en bra idé så vi joinar dit upp.
Det var roligt, gka jobbigt. Känslan efteråt, svårslagen xD
Sen gick vi ner o gjorde lite fler armövningar innan vi stretcha o duscha o gick hem.

I onsdags stod jag o Darling från klockan ca 18,15 till 21,50 o gjorde smörgåstårta! 21,50 började jag med min gräddtårta, den sk Olssontårtan. Somnade ovaggad den kvällen kan jag säga ;)

O i torsdags gick man o blev ett år äldre.
Vaknade av skönsång xD fick två paket, bla halsband me matchande örhängen <3
Sen var det ju jobb som vanligt.
Sen på kvällen så kom la familia på besök. Mycket skratt o surr.
Fick present kort av Tina o M.
Blomma o trisslotter av PapaBaloo.
Hade fått pengar av Papi förut som jag köpte löparskor för.

Så nu är det full fokus mot Beach 2010. O den här gången då jäklar ;)

Längtar till 1a maj :D Hotellweekend!!
Längtar till våran utlandsresa!! <3


Nä nu ska jag sluka frukosten sen walka the dog.
plocka lite i lägenheten står på agendan idag, plus att jag hoppas hinna fika på Saga.
om nu nån vill fika med mig vill säga.

Sen tror jag det blir Tacos till middag :)
Var ju inte direkt vackert väder ute idag :/

Marraccas

Kommentarer
Postat av: YourGirl

Men du glömde ju ja på piggen... Ja va ju åxå me :/

2010-04-21 @ 17:34:52
URL: http://lillbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback