Konstigt

Vars få man allt ifrån? :O

Inatt drömde jag återigen en konstig dröm.

Vi skulle (höråhäpna!) gifta oss.

Men den här gången va vi rent i kyrkan. Hade bara nå vittnen men vilka det var ha ja inge minne av.

Iaf så direkt efter den stora händelsen så for jag på en affär någerst för att hjälpa milla hitta skoterSHORTS!

Hon satt typ o sura på en stol o sa de fanns inga här heller. I ställningen breve henne hängde Råsnygga scott jackor. Dom var rosa o svarta o vita.

Och det hängde även shorts där, samma färger och det stod scott baki på ändan. :P

Antar att hon tyckte dom var för dyr.

Ja o sen skulle vi runt och berätta för alla att vi hade gift oss. Då kom vi på att (vi hade haft en engelskspråkig vigsel) vi aldrig hade sagt do you xxxxxxx xxxxxxx take the xxx xxxxxx

Eller I DO. :S

O inga ringar hade vi heller. :/

Fick pengar av dom flesta i present.

Av hans syster (som inte existerar i verkligheten) fick vi en paket, osså säger hon att hon hade inte så mycket i börsen och att vi skulle få mera sen.

Så öppnar jag paketet, däri ligger det två små chokladbollar och två 5kronor xD

Väl tillbaks på jobbet så sa Milla att jag gatt ju ändra namn på mailen och allt. Så hon sa bestämt att hon skulle ringa till Ingela och fixa det.

Sen vakna jag.

 

VARS FÅR MAN ALLT IFRÅN?!

Skotershorts!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback