Toorsda


Har egentligen inget vettigt att skriva. Men lämnar mitt avtryck här ändå.
Dom ha iaf blocka fejjan på alla datorer på jobbet. Men de kvitta mig.

Igår va en vanlig dag, det kändes på någe vis töör. Men man överlevde iaf.
For o hämta massa paket efter jobbet. Min vinterkappa/jacka som va mkt snyggare i verkligheten xD
Åt kyckling gryta
Sen cykla ja rundningen med Smilla i ultrarapid ;)
Kom hem vid åtta snåret efter att ha fastna på parkeringen o surrat.
Då hann ja int mer än hem så for jag till soet.
Kom därifrån kring elva.
Då va jag trött!

Imorse ville jag inte direkt vakna. Men det är ju fredag. Så då gå de som ändå smidigare.

Nu ska jag jobba på.


pusss

Kommentarer
Postat av: minsta

kan du hämta mig på söndag mittpådan på buss stationen? Tänkte jag skulle komma hem lite tidigare än planerat för å överraska billy å kolla om han ha städa ;)

2009-09-18 @ 10:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback