Thursdayen xD


Can't Wait!!

Nu e torsdan över för den här frökens del :P
Jobbade som sagt kwell idag. Klev upp 8 och gick till Mami. Eftersom dom hade avstängt vattnet här. Tog en dusch och fikade frukost med vovvsen. Sen skulle ju Chess dåra prompt ut. Så jag sa nu snabba vi oss jag ska på jobbet! Jo tjenare, ja het Chess Persson o just för tillfället är jag allt annat än snabb ni får mer än gärna dra mig för ja tänk då inte rappa på. :) Sen efter att ha lämnat vovvsen hemmavid hos Mami så cykla ja på byn. Handlade frukt på Konsum och en dosa på karra xD Sen cykla jag i vad som kändes som ultra rapid till jobbet. Loggade in 9,45. 1timme och 15minuter före min utsatta tid så att säga. Då var det bara att jobba.

Dagen gick relativt fort ändå och jag kunde cykla hemåt i lugn o ro. Fast jag cyklade väldans fort xD
Hämtade Smilla hos Mami och gick hem. inväntade soet! ;) Såg The day after tomorrow eller vad den nu hette. Helt klart sevärd.

Fick som vanligt en goooooooooooooooooooooooooooose kram av soet när han for. <3 Snart kan jag inte leva utan dom ;) Kramar e väl nästan det bästa som finns :D
Få se om man hinner träffa han någe mera innan han far bort läänge :'/



Ska ta o krypa te kojs nu.
Få se om det blir längre dag imorgon oxå. Men jag tror faktiskt inte det. Vill försöka sova lite längre för att sedan hinna göra ärenden på byn innan jag åker till jobbet.
Har varit nog duktig i veckan tycker jag.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback