Snabbt :P

Blire ett snabbt inlägg idag :P
Vaknade 7,00 imorse. Börja 11,30. Jag snörde ihop en bulldeg, sen for ja o cykla med smilla. när vi kom tillbaka så kavla ja ut o de o lät bullarna stå å jäsa på plåten medan jag fika frukost och diska bort. Sen skjuts in i ugn. Idag blev det 51st finfina bullar :P i söndags blev de 52.
Men jag har bara paketera 49st idag. hihi. Jag åt en o smilla åt en :P

Nu ska jag fara på affären och handla lite frukt. Sen ska ja leverera hund och bullar på ströms och sen tvärest o se om soet e hemma på lunch isf få han massa bullar oxå. Sen e de jobbet som gäller.
Har med mig resten av bullarna dit. Syster vill ha o KP vill ha och Tedster tacka säkert int nej te mera. :P

Pusssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback