Saknad <3



HÄÄLG! :P
Jobbade kväll återigen. Fast utan att börja way tidigare. Fast i slutändan så syntes det som att det hade behövts, men hur snäll som helst tänker jag inte vara! O därmed basta! :P Rejsa hem från jobbet och for direkt på solis. Hyrde en film - Che Argentinaren o köpte lite gotta. Ifall det skulle bli fredasmys <3 For sen till Mami för att hämta vovven. Därifrån åkte jag till Minsta för att hämta min dvd som jag lånat ut hur länge som helst tror jag. Hade varit hemma typ kanske 5minuter så kom soet. x) Vem behöver ringklocka när man har hund? :@
När vi hedde på tvn så vare ju så att det hade ju varit världens kortaste strömavbrott under dagen! Och vad betyder det måntro?! Jo att min digitalbox fuckar upp sig totalt!!! Så vi tänkte äh vi se filmen why not. Stoppar in den och då i samma stund kommer jag på Men HEY, det hade ju inte sutte helt fel om jag hade tagit med mig dosan när jag hämtade dvdn! :O Vi eller rättare sagt soet trodde att det skulle funka ändå. Ja det gjorde det väl om man hade vela sett den med Dansk text! Så då gav vi oss på digitalboxen. Och vi slet ut alla kablar drog ur alla ström o vice versa. Men nej nej att det funka! Som bara på ren tur så tog jag upp mobben och just då höll en billy på att ringa. Jag kunde skynda mig dit för att hämta dosan medan han fortfarande var hemma. Så jag sprang - ja lova ja sprang för ja flåsa som en flohäst xD Men snabb va ja iaf :P
Och så blev det ryggläge i soffan för att titta på film. But wtf! första gången jag sett en film som utspelar sig i utlandet och dom pratar inte engelska! Dom prata de språket som pratas på Kuba. haha. Kanske det kallas kubanska. Men men vi såg vidare ändå. Tills fanskapet börjar hacka sig! Stillbildstv NEJ tack! Då sa jag, Moahahaha, ska vi kanske se en annan film?! Typ baksmällan? Soet ba: ha du den? :O Varför i hvete sitt vi o se den här värdelösa i såna fall? haha. Men på allvar så tänkte jag inte på att jag hade den förrens då när filmen vi såg börja fet hacka. :D Gka rol. Ja då blev det baksmällan iställe då. :P Oh shit va bra den va!
Efter den glodde vi på nån serie på nån kanal, eftersom det fanns inget vettigt att se. Men tröttheten hann ikapp. Och grabben ska ju fara och jaga imåra. Eller fara bort för att förbereda sig att börja jaga på måndag. Ska väl upp rätt tidigt för att vara en lördag. Så han begav sig. Gooooosekram som vanligt :P
Och han lovade att efter 15okt ska jag få massa massa av det jag samlar på. :P Me happy! Ni som vet fattar väl?! hihi.


O den här latmasken till fislisa då :P
Få snart införskaffa gasmask ;) Fast ikväll va jag nog medbrottsling! moahha.. Don't tell him!
Hon e iaf min älskling! Snyggast i hela världen x)


Måst ju ära lilleman med ett kort oxå :)
Hur söt som helst. <3


Och sötgubben x) Här e han vääldans långhari!
Nuförtin se han ju faktiskt ut som den "bebis" han e ;)
Gobbe da! <3

Okej jag la bara ut bilder på dom söta små för att inte bara ha text här. xD
Men fina e dom våra älsklingar.

Ja nu är det helg. Ska väl hjälpa Lilla med lite gardinbytning osv imorgon. Hoppas jag får mod och ork att städa lite hemmavid innan. Typ dammsuga iaf. Kke starta en tvätt. Eller så. Sen få vi se vad helgen har att erbjuda helt enkelt. Im open for suggestions! :P

Saknad!

Nu blire nattprom i regnet, för jag tror att det regnar än. Sen blire godnatt världen! See ya tomora



Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback