Ondsay

Igår jobbade ja då kväll återigen. Börja nästan bli less på de ;)
Hade jobb att göra ända tills vi gick hem klockan åtta. Det är skönt iaf.
Då for jag förbi hos Mami o hämtade Smilla. En trött sådan.
Sen hem för att dra ur dvdn så att en billy kunde låna den. Efter ett tag så kom soet förbi xD
Jag tiggde mig en massage, för jag frös om ena armen och hade ont i nacken som faen. Han kan som det där o massera! Hitta min onda punkt baki skuldran, så armen kom till liv igen efter ett tag, sen fann han ondheten som ledde till nackontan! Ojoj va ont de gjorde. Men han löste de xD jag blev som en ny mänska.

Snart är det helg!!
Jag kanske ska ha HP-maraton med Mikey. Fast va säg du sis om de? tro du de när du se de eller? :P
Man ska som kke inte sätta alla sina pengar på att det blir någe alls.
Annars lär jag väl umgås med sis. Jag behöver iaf inte städa hemma ;)
Tvätta lite kläder ska jag göra nån morgon iaf.

Nu ska jag smurfa vidare och sen börja dagens arbete x)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback