Lill-lörda :P

Onsdag var det visst idag :P

Igår hade man ju vissa känningar efter boxercisen xD Men why not.
Två borta från jobbet o massa massa att göra. Osså sätter dom in ett möte mitt i allt :S
Jag cyklade till och från jobbet. +poäng! For på affären direkt och handlade med Lilla.
Jag bestämde mig för att tillaga makkisar, korv och stuvade morötter. Köpte en sån där korv med morotsstuvning ;) Har aldrig gett mig in på stuva grejer. Iaf så blev det väldigt gott.
Sen gick jag en sväng med sopor och vovve. Och därefter kom soet förbi :) Vi satt och såg Accepted och sen for han hem. Ja vi såg massa annat innan oxå. Som alltid lika mysigt! Och gooo kramen man får då ;)

Idag var nästan en lika fördjävlig dag som igår! om ändå inte värre tom.
Vi var tydligen übersnabba imorse. Trots att vi gick en längre sväng med vovvarna innan vi lämna dom hos mamma. Vi kom till jobbet strax före halv åtta. Så vi bestämde oss för att börja jobba redan då. Och vi jobbade fram till 18. Hela gänget som inte var sjuka. Dom lyckades sätta in ett möte på 1timme och en kvart idag! Så därför var nog denna dagen värre.
Cyklade hem till mamma och käkade mat. Tack Mamma <3
Sen tog jag med mig Smilla och gick på affären. Vi köpte Carte D'or och juice.
Påväg hem (gatt ta en omväg för att slippa stöta på alkisarna som gick sakta före oss) så mötte vi systrarna och småpojkarna :P Dom slog följe tills våra vägar gick åt olika håll borta i cykelvägs korsningen ;)
Då messa vi soet att vi va hemma. Och det dröjde kanske 10minuter så var han här :D
Vi såg tv som vanligt och surrade på som alltid. Sen såg vi Benchwarmers. Ganska så rolig film.
Han har nyss åkt. Goooo kramen återigen!

Jag känner redan saknaden! Över en vecka ffs! :O
Äh he få väl gå! men ända!

Snart blire upnorth för partay :P
Världens bästa Papi fyll 60bast! Gubben har gått i pension.
Sen så fyll Diesel 60 i okt. Så första helgen i okt blire dubbelkalas. Med troligen massa massa folk.
Kan ju bli riktigt skoj.
Vi ska nog höra om vi få slagga hos gosisarna ;) Jag o milla dåra.
Få la se.

Nä nog om detta. tänker gå i säng.
Jag jobbar kwell imorgon och fredag. Men om brudarna fortfarande e sjuka så far jag dit tidigare och jobbar in lite tid.

Puss på er!

Oj dog walk is necessary! I can smell it!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback