Let's go!! :P

OJOJOJ,,, Det var som ett tag sen jag uppdaterad här. Men för det betyder det inte att det inte hänt någe xD

Jag tror iaf att jag inte ska skriva precis exakt allt.
För vem minns?!

Förra lördan målade jag en liten rektangel på ena köksluckan. Bjöd soet på tacogratäng.
Han bjöd på varm o'boy och punsch. :D Sen såg vi film till typ 22. Då va han trött så trött.

På söndan målade jag två hela skåpluckor. För det funka inte med att bara måla det nötta. Färgen jag fått var nån nyans mörkare. Men det var piece of kaka ;)
Ja o soet åt taco-lasagne homemade by me. Typ ganska så übergod o sen såg vi tv till sena kvällen.

I måndas sket vi i boxningen, den största anledningen är nog för att min kära vän hade bränt sig på fingrarna. Hon är nog med och strider om klantigast ;) Men gilla hon ändå.
Det var faktiskt skönt att få en måndag som vanligt.
Det känns även som att jag har nån förkylning i kroppen, som aldrig bryter ut. :S

Hela veckan på kvällarna har jag nog umgåtts med soet. Förutom måndan, för då gick jag och la mig 21,05 och sov oavbrutet till 06,45. :D
Dom andra kvällarna har vi sett Superstars och sen någe anne te nån blivit trött så vi avbröt kvällen.
Det är bara så härligt o umgås med han. :D

Jag skulle fråga han en grej i tisdags, men jag fick fegisen i mig. Så jag messa han på onsdagmorgon istället. Snacka om tönti man bli ibland. Jag vågade inte fråga Ska vi fara o bowla på freda efter jobbe?.......

På onsdag efter jobbet bjöd Mami o PapaBaloo på brunabönor fläsk och korv. Sen klippte mamma mig x)
Sen blev det dusch hemmavid och sen en prom te soet för att se superstars.
Då fråga ja han om han läst mitt mess. För han hade haft telen hemma hela dan.
Osså bestämde vi oss för att JA vi far o bowla. Han sa jag bjuder på mat innan.

I torsdags så hade vi linedance. Som alltid roligt men ack så yr!!! Mer säger jag inte.
Nästa torsdag jobbar jag kväll så då blire ingen line för min del.

Så vare ju då igår! Jag jobbade 8-18. Körde racerfort hem och vittja brevlådan i hopp om att friskvårdscheckarna skulle ha anlänt. Sen kom soet och hämta mig. Fråga mig om jag cyklade hem på 6minuter. Njae sa jag ja körde bil idag. ;P
Vägen till stan har nog aldrig varit så lång! Det kändes som den minst va 5mil längre än vanligt.
Vi for ju kring kvart över sex va väl framme i stan typ halv åtta eller nå!! Fast klart nån ha ju en "jour"telefon o de kan ju va varför de tog lite längre ;)
Iaf så sa mannen på bowling hallen att va gärna här en kvart innan. :O Ja det blev middag på Max för oss igår.
Crunchy Nacho Burger. Den va jättegod. Me like Max.
Sen efter att vi tryckt i oss maten så for vi te bowlinghallen.
Ja mina friskvårdscheckar hade inte anlänt igår! Helmysko, förra gången kom dom snabbt men den här gången dröjer de banne mig. Iaf så skulle jag betala hyran för banan o skorna. Men det fick jag minsann inte!! Han typ höfta bort mig o sträckte fram pengar......
Jag har bowlat 1gång i hela mitt liv! Det var när IdrottC for till Skeå och bowla.
Men ack så roligt det är!! Soet var helt säker på att jag (med min mycket speciella stil) skulle spöa skiten ur han.
Och jag ledde rejält där ett tag. Gjorde allt som allt 4strike! Två på rad x) Men i slutändan var det han som vann.
Bättre lycka nästa gång x)
Sen for vi på OK och köpte lampa till bilen och varsin dricka.

Hemma i ström kring 22,15-22,30. Ragga runt byn en stund och sen for vi hem till jag och såg film.
Helt underbar kväll! Det vill jag göra om fler gånger!
Ps. om vi inte hade kommit in till stan så sent eller bokat banan så tidigt så hade vi tydligen lyxat till det och ätit på Kinarestaurang!

Imorse vakna jag 06,15! Ofta!! Somna om och vaknade när FlåsMaja aka Smilla äntrade sitt hem. Hon va fram o snusa på mig sen ut i vardagsrumme, klippklopp. Sen kom the one and only Chess! :P Han hoppa upp i sängen och gick baka ryggen på mig och snusa mig i örat. O sen gick han tillbaka neråt sängen, då tänkte jag HAHA syster han slekes väl int alls i ansikte. Men ack vad jag bedrog mig, han tog vägen runt bena och gick efter sängkanten och gav mig en stor fet blöt puss rakt över ansikte! Sen lite fler o lite fler. GodMorgon x)
Smilla kom och hoppa upp i sängen. Så där låg jag med Chess på magen och smilla breve mig. Båda helmysiga.
Ps Smilla få int va i sängen men idag ska jag byta sängkläder så då fick hon ;)

Nu ska jag fika nåt och klä mig. Höra med MyGirl om hon ska hänka över till Dollares. Kom på värsta presenten till pappa ;)
Fastra bli nöjd om int anne :P

Puss på er

Pill e här nu!!!
O älskade älskade storebror <3

Kommentarer
Postat av: ?

köpte du present åt Papi... Ja reflektera aldrig över de :/ hahaha

2009-09-29 @ 09:52:46
URL: http://lillbosse.blogg.se/
Postat av: YourGirl

Klart du e först!!! Du e ju MyGirl <3

2009-10-02 @ 16:37:44
URL: http://lillbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback