Houvva


Igår! Vilken dag!
Luften på jobbet var mer än torr. Det kändes som jag höll på bli förkyld. Var toktätt i näsan och huvet var tungt o ont. Men direkt jag kom ut ur jobbet så kändes det genast bättre, för att sen försvinna helt! Det var ju ganska underbart.
Behövde jag inte oroa mig för att måsta kurera mig xD Iaf åkte VÖ med mig från jobbet. Sen for jag på grillen och handlade en kebabtallrik till Lilla som jag körde till jobbet med. Medan jag stod och väntade på hennes mat såg jag alla dessa pizzor dom gjorde. Och i den vevan bestämde jag mig för att jag och smilla skulle äta pizza!
Efter matlämningen så åkte jag till vovvsen. Båda vart överlyckliga och galna :P Tog dom på en liten prom så Chess skulle klara sig själv tills Mami kom hem. Men herregud vad hjärtskärande! Smilla fick hoppa in i bilen och sen skulle jag gå in med Chess. Snacka om dålig plan. För chess blev överlycklig, Yes Yes vi ska åka bil! O sen när han insåg att näe för jag måste gå in så såg han så depp ut! Det var SÅ nära att jag hedd in han i bilen oxå och tog med han!

Vi for på nexet och beställde pizza. Jag tog nån taco aktig sak. Det satt tre pojkar vid ett av bordena. Jag kände igen den ena redan när jag kom in genom portarna. När jag sen satt vid ett bord och väntade på pizzan så såg jag vem jag hade missat. Världens sötaste S satt ju oxå där ;) Jag skickade ett sms te han sen o fråga vars bordsskicke va :P
Jag o smilla åkte hem och åt pizzan som förövrigt va sketago. Kke berodde på att jag var hungrig som en varg. Sen for vi och cyklade litegranna när vi smält maten.
Jag gjorde en ansats när jag kom hem till att skruva bort lite fler knoppar från köket. Men det blev bara två.
Sen spola jag upp ett bad. Fast däri bli ja aldrig långvarig. Men skönt som satan va de xD

Soffläge framför tvn stod på schemat sen. Började se CSI på femman. Det var riktigt spännande och ett avsnitt jag inte redan sett. Kul att då VAKNA när filmen efter CSI har börjat! Chocken!!
Det var inte direkt min plan! Måste bero på badet ;)
Sen satt jag o snacka med världens bästa Annli ;) Hur skulle man klara sig utan henne?! :O

Vid tio-snåret fick vi besök av en kille som borde ha sovit för länge sen med tanke på att han skulle upp före fem imorse. Men vi tacka ju inte direkt nej ;) Han va som lite små lullig.
Sen när han tog sig i kragen för att verkligen fara hem o sova så slog vi följe en bit. Stabil man på cykel x)
Jag hade ju pyja på mig så jag gick int så långt. Det såg även ut som smilla va mer intresserad av att gå hem o sova.

Vaknade vid 06,27 imorse! Inte kul! För idag jobbar jag ju inte!! Skämmestammefaen. :P
Somna om, och vaknade kring halv nie.
Sen har jag bara suttit här vid datorn.
Ska faktiskt gå å klä mig för att fara en cykeltur med smilla och sen käka frulla.
Ta ner en lucka och slipa och måla för att se om det funka xD

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du e för go =) Hoppas denna kväll blir lika trevlig =) kram kram

2009-09-19 @ 14:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback