Hallelujah! :P

Only the lonely :P

Sitter här o sjunger för humöret e på topp!

Bortsett från att jag inte ville kliva ur sängen imorse! tro aldrig den va vare så skön förut, täcket extra extra fluffigt o kuddarna precisa :D

Men man måste ju kämpa sig upp o ta an dagen. Annars kommer ju helgen mindre fort ;) Få se när soet dyker upp häromkring igen. Sakna ju!

Vi va en sväng te havs igår. Lilleman fylld 16. :P Tårta på tårta kan man kalla de. Först hemmagjord smörgåstårta, inte alls så pjåkig osså vare en prinsesstårta o en blåbärstårta. Smakade av allt :P

Det var gka mkt folk där. Jag o Smilla hämtade MrMarcus innan vi drog dit. Bakom oss hade vi Ingo o Mygirl. När vi anlände va de Lille, Niklas, VÖ, Björn, Kevin o nån ja int minns va han hette börja kke på R o Stig.

Födelsedagsbarne for o kapa ved!! Snyggt värre :P

Så jag o Smilla tog oss därifrån i gka bra tid ändå. :P

Kom på just när vi skull fara att oj va ska vi äta imåra?!

Svängde förbi solis för att handla mjölk. O då hitta jag PÖLSA! så när vi anlände hem så koka ja pärer o värmde pölsan och paketera inför idag. :D

Såg lite idol igår. Men jag höll på att laga mat då så de blev inte så intensivt tittande. Men herreminje! Vissa undrar man ju över! Jag vill bara krypa ur skinnet på mig själv! Skämmigt!!

Idag var det då idag. :P

Pölsa te lunch! o ja åt så mkt så att nu somnar jag snart så mätt är jag! Men det var så gott så gott.

Ikväll få vi se om jag o minsta ska slå våra kloka ihop ;)

Pill nu ha ja ansökt om ledigt två dar på nov love!

 

Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

HE så jäkla bra :D men de är bara de att de där dagar´na kom du int va så ledig på ändå, om ja kom ;)

2009-09-09 @ 15:58:48
URL: http://pernilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback