Hälgen xD

Lega på latsidan här märkte ja just :P

Har jobbat och slitit o försökt få vardagen att gå till helg ;)

Igår vakna jag klockan åtta. Då for jag o Smilla rundningen. Jag cyklade och hon sprang. :P
Sen hem o hänga tvätt och fixa frukost.
Vid halv tolv tiden for jag med Smilla till syster. För jag skulle följa mamma på bingo. Farmor hänkade även på.
Jag vann inget, det var bara farmor som gjorde de.
På hemvägen fick jag det efterlängtade messet: Jag är hemma! :D
Soet hade äntligen kommit tillbaka ;))
Fick middag hos Mami och PapaBaloo. Sen kom syster med vovvarna så jag fick tillbaks Smilla.
Vi gick hem till oss och tjoade på, sen kom världens tröttaste soet :P
Vid halv tolv gav han upp. Han var så trött så trött. Stackarn.
När han hade åkt så gick faktiskt jag och la mig oxå.

Vaknade vid åtta imorse oxå!
Cyklade rundningen. Men idag blir det ingen bingo ;)
Det blir nå annat på B iställe :D


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback