Boxercise xD

Hallooo :P
Igår gick dagen ganska fort. Sen cyklade jag hem och for på konsum. Köpte det jag behövde till middagen och sen hämtade jag Smilla.
Lagade mat - korvstroganoff o ris, och sen la jag mig i soffan o blundade. Alltså efter att jag ätit av maten xD
Jag har väldigt svårt att somna i soffan, då ska jag vara redigt trött. Blundade väl sisådär 25minuter. Men shittan! Jag skulle aldrig ha blundat. För jag blev bara tröttare!
Gick ut en sväng med Smilla och sen cyklade jag till MyGirl.
Det var dags att bege sig på träning.

Det var skitaskoj - men det visste jag ju redan xD - och jättejätte jobbigt. Men känslan efteråt! Oslagbar!

Cyklade hemåt och tog en behövlig dusch. Mina armar skakade av utmattning! ;P

Soet var för lat för att komma förbi igår. Men tack för de! Jag gick o la mig vanlig tid igår. Behövdes. Vaknade imorse som en ny människa! :D

Jag märker inte av nån vidare lemmenhet idag. Mer än att jag har ont i röva efter cyklingen! Bruka ju kännas när man inte har cyklat på ett tag xD

Nu är det bara ta tag i denna dagen!

Hadebra!

Puzz


Kommentarer
Postat av: MyGirl

Ja, nå vare kul allti.... Å de kom ju å bli varje vecka iaf för min del :D De e bara å hänga på:P

2009-09-01 @ 08:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback