Baktanke xD


Igår gick ja i baktankar :P
Och det funka,
Vaknade ju som sagt och for o cykla. Sen när affärerna öppna så for jag o handla till att baka och middag.
Skulle få middagsgäst ;)
När jag stod och kavlade degen för att he på innehålle så komme middagsgästen. Klockan va typ halvtvå. Systeryster hade just left the building xD

Det flöt som bara på med baket. Degen hade jäst fint och bullarna blev finfina ;)

Redo att åka in i ugnen xD


Ute ur ugnen xD

Till middag blev det schnitzel klyftpärer och grönpepparsås.
Urgott!
Sen blev det tvtittande hele kvällen xD

Idag hade jag med mig tre påsar bullar. En skickade jag till Mami. Två var till Tedster.
Jag meddelade han redan igår att jag hade med mig något. Han sa imorse att han skulle komma förbi min plats på eftermiddagen. Klockan tickade på. Tillslut sa syster att om han int kom så ge du dom te nån annan! så så blev det. Hade inte Tedster kommit innan 16,30 skulle dom tillfalla min bordsgranne. Men tro ni int på faen att "spolingen" kommer 16,29! Snacka om att det var på de berömda håret :P

Ihelgen kke jag ska börja med mitt kök :D Fixa till luckorna. Har sånt fixar trixa humör nuförtiden ;)

Nä nu ska jag cykla rundningen med smilla och sen fara och boxas.

Pussss

Kommentarer
Postat av: Anneli

Haha, nu blev jag sådär SJUKT sugen på nybakta bullar med kall mjölk!! MMMMMM =) Dom såg mer än smarriga ut!!

2009-09-14 @ 18:15:01
Postat av: Anonym

jadu.. visst blev man lite sugen när man såg bilderna... men de e ju tur att man inte ska äta sånna saker....

2009-09-15 @ 09:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback