Veckan som gått...

håller med Minsta, Va jobbigt det är att hitta på rubriker!

Jaha ja. Nu e de lörda.

I veckan har jag jobbat vanliga dagar varje dag, och gått promenader med Smilla och umgåtts med min älskling.
Sena kvällar är bara förnamnet!

Igår bjöd Mami & PapaBaloo på middag, vi visste inte vad. Men vem tackar egentligen nej till middag?!
Iaf så var det Oxfilé, potatiskaka & Pepparsås! Vadå gott?!
Sen så satt vi o prata och skratta. Började se Idol o i den vevan dök A-bro upp med nån tjej. Han börja fråga ut mig. Han o J-bro hade lagt ihop ett o ett. Hihih.

Vid tio-halvelva snåret gick jag hem. Var gode trött. Älsk hade då varit hemma o sovit from typ 18.00. O han tänkte fortsätta sova.
Ja surfa lite nät och sen gick jag o la mig.
Vaknade faktiskt inte så himla tidigt imorse. Bara kvart i åtta!

Ja just ja! Tagga Halloween :P Igår löste jag ut min utstyrsel! OMG va ja längta! Nu måst ja bara hitta lämpliga skor! Sen e nog allt fixat.

Såg på Fejjan att massa hade skrivet att dom hade lov nu. Ja ba va?! Sen kom ja på, ja just ja! de e ju te veckan ja bara jobba tre dar för att världens bästa Pill ska komma hit! O sen e de ju efterlängtade Halloween. :D
Vi fundera på göra Brorsans Monster-bål. :P Vi ska ju förfesta hos Madde o Tomas.

Idag har vi kolla storslalomen, första åket. Nu väntar vi på att få fara o baka lite tunnbröd.
A-Bro sa igår att han ville ha massa bröd. O va chockad han ska bli ;)
Ja o idag spelar SAIK-Modo i Skellefte. Nu jäklar :P Modo vann förra gången men nu tro ja väl ändå att SAIK ska ta dom, vafan vi vann ju mot självaste HV. Modo ligg alltjämt SIST i tabellen. hahaha. Skadeglädje är den sanna glädjen x)

Nu ska jag höra med Lilla om vi kanske ska börja röra på oss.


Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

"världens bästa Pill "



you make me happy! :D

2009-10-26 @ 09:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback