Trött men LYcklig xD


Det känns tungt idag ;)
Först o främst så har jag slutat snusa from igår. Eller from förrgår innan jag for hem från jobbet.
Osså blev det en ganska sen kväll igår. Men det är ju så myys ;P Vi få försöka lära oss att inte vara vakna så länge men ändå ha mysigt :)

Hoppas Astrid har med sig IsoTea idag! Känns som att det behövs!

Ja! Jag fick två mössor igår xD En Aco (inte godiset!) och en Llentab! ;P Bra utogå mössor.

Ikväll ska jag o soet äta middag med varandra :P Vi ska göra Kyckling av nåt slag.

Känner mig fåordig.

Måste snyta mig.

 

KRam


Kommentarer
Postat av: YourGirl

2009-10-22 @ 17:02:44
URL: http://lillbosse.blogg.se/
Postat av: YourGirl

åååh, kyckling e gott... nå som e busenkelt e att du steker kyckling bitar... sen tar du morrötter, potatis, rölök, succini, broccoli, paprika, men typ de du gillar å skär i bitar.. skjuss in i ugn me olivolja å salt på... Supergott.. tro ja ska göra de i morron :D

2009-10-22 @ 17:04:55
URL: http://lillbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback