HappyDays :D


Tjoho xD
Nu äro alla skåpluckor i mitt vackra kök målade o nya handtag är ditsatta. Me like.


Här syns de att ja städat bänken o att det är nya handtag. Kolla in dom gamla fula på städskåpet.
Lägg inte märke till dom tre chipspåsarna xD hihi

Fick ganska mkt gjort ihelgen. Sitter aldrig helt fel.
Åt kulkorv o pommes till middag igår och sen tog jag Smilla på en långpromme.
Kom hem o starta radion till henne sen cyklade jag till Buggen. Det var återigen jätteroligt. Är ganska nöjd att jag börjat bugga. ;P

Sen så kom jag hem vid sjutiden och väntade på besök. Min absouta favorit hade änteligen kommit hem :D
Jag fick en hel påse med grejer! En stor chokladkaka, två pixlådor, plåsterpack, penna, massa nyckelband, putsduk till glasögona o lakritsremmar. Man tackar.
Vi såg Superman returns (om den nu hette så) och bara myyste som aldrig förr.
Kvällen blev ganska sen, men dagen idag har ändå gått bra.

Jag har lyssnat på en ljudbok nu sen i fredags, eller jag började lyssna i fredags (tro ja de va) o sen så fortsatte jag idag. DEt börjar bli spännande, men jag missar mkt då jag sitter o har tankarna på helt annat håll ;P
Ljudboken kanske har att göra med att dagen går så hiskeligt fort. Who knows.

Nu har jag ätit fisk pärmos o broccoli.
EFte jag uppdaterat denna så ska jag fara ut o gå med Smilla o sen invänta att få fara o mysa ;)

Imåra jobbar jag kwell. Sovmorgon! :P

Pussss på er ;)

Kommentarer
Postat av: Anneli

Inte för att jag riktigt vet hur d såg ut innan, men nu är det då jättefint i ditt kök = ) Du har jobbat på bra!!

Ha en mysig kväll nU! Kram i massor

2009-10-12 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback