Hääälgen

Tjoflöjt ;P

Nu har nästan hela helgen förflutit.
Jag ställde mig o baka bullar i fredags efter att jag o lilla ätit middag!
Minsta o Tarras va här o dom såg Idol medan jag bakade ut bullarna.
Sen när alla 46bullar var klar så såg vi Fast and the Furious.
Men när filmen var över så var jag så trött så då blev det inge mer.

Igår vakna jag av att VÖ ringde :P
Så jag väckte Minsta med ett sms. Men hon panika mer än hon behövde. Hihi
Vi skulle till Havs, Magnus skulle hjälpa mig att borra i mina köksluckor.
Vi var i havs nån timme sen blåste vi hem. Packa ur luckorna o for på affären för att handla inför kvällens taco middag. For förbi hök sen och hämtade mina sommardäck som skulle vara i mitt förråd.
När vi sedan kom hem så ställde jag o Minsta oss och städade/röjde vad det nu kan kallas. Jag dammsuga typ överallt. Minsta tog o rengjorde alla köksskåp, ordnade om så att plastgrejer va i samma skåp, att elektronikgrejerna hade eget skåp osv. Sen fick vi av bänken så nu står micron där. Slipper jag ha den på en stol.
Tack Minsta!! <3
Sen gjorde vi Tacos och Lilla o en Billy gjorde oss sällskap.
Efter tacos såg vi fotbollen :/ O sen 2fast2furious. Minsta hade farit när jag kom från en prom med vovvarna.
Lilla o Chess gick hem när båda vi var alldeles för trötta för att se klart filmen.

Inatt fick jag erfara att om jag vaknar och ska prata i telefon mitt i natten så pratar jag modersmålet så att säga ;) Malåbondska. Haha. Ja fick typ översätta allt!

Vakna imorse och startade en tvätt, gick en halvlång prom med Smilla. O nu har jag nyss ätit frukost o ska börja med dagens aktiviteter. :D

Ikväll ere bugg!!!!!!!!

Ikväll kommer han hem!!!!!!!!!!

Lite bilder från gårdagen ;)

Mästarinnan på sovställningar! ;PKorven xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ganska roligt avr de ju då jag prata då david var hos dig, du fick typ översätta alltjag sa till honom X)

2009-10-11 @ 12:12:13
URL: http://pernilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback