Giv mig styrka ;)

Tänkte försöka göra nån nytta hemmavid idag.
O ja jag har börjat bra :P
Tvättat en maskin, dammsugat hela lägenheten och sorterat in all ren tvätt i garderoben. Det sistnämnda var inte en dag försent :P

Igår vaknade jag o Smilla ganska tidigt. Tog en promenad och träffade Lillebror o EnBilly. Sen ringde vi till "farmor" för att fråga om det var dags för hennes hemkomst. Så var fallet.
Så vi käka frukost och sen for jag o hämta golfen på hök.
In till stan på halkig väg och hämta "farmor". Sen förbi Expert för att hämta Lillas telefon.
Sen raka spåret hemåt.
For på affären och handlade så att ja skulle ha frukost idag.
Sen var vi hos mamma och alla vi somnade ;) Jag i ena fåtöljen med mössan nedragen över ögona, Lilla i tvsoffan med Chess rumpa i ansikte & Mamma på kökssoffan.
Jag & Lilla käkade paj med mamma till middag. Sen fick Lilla för sig att vi skulle gå bygda. Så vi gjorde. Gode skönt kan jag tillstå att erkänna.
Väl hemma här hos mig själv inväntade jag Soet.
Det tog typ 1,5 timme innan han komme hit. Han fick besök.
Vi såg catwoman sen vare dax för grabben att fara hem o sova. Jägare som han är ihelgen. :D

Fick en målarfärgsburk igår plus spackel o spackelspade....
Så jag ska väl se om jag ska provspackla en låda idag.
Han tyckte ja skulle ha nåt att göra. tihi

Ikväll är det BUGG! Me Like it :P


En syster är en hjälpande hand,
bunden till dig med eviga band
Hon känner till varifrån du kom,
Hon ser vad du gör och hon bryr sig om.
En syster är någon som är dig lik,
Hennes närvaro gör din levnad så rik.
Hon delar både sorger och skratt.
En syster är en oskattbar skatt!
Älskar er systrar!


Nu ska jag forsätta vara duktig.

Puss


Kommentarer
Postat av: tina

same same <3

2009-10-18 @ 20:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback