Fretag

Ja då vare helg igen då.

Den här veckan har varit snabb genomförd. Men ack så sena kvällar de blivit! Igår va ja så kopiöst trött så ja orka knappt andas. For hem från middan hos mamma och sov typ en timme i soffan. Sen va ja ändå vaken te tolv! Men det var för att idag började jag inte förrens halv tolv. Men när jag vaknade halv nie imorse kunde jag inte avgöra om jag var utsövd eller fortfarande trött som faen. :S
Sen så ha ja ju slut nässpray! Så dagen på jobbet med målalukt har inte varit den roligaste. Man bli så torr i mun när man är tätt i näsan.

Pratade med världens bästa Olle i tisdags xD Det var inte igår! Han ha även ringt ikväll oxå. Låter bra ;) Gillas starkt......

Nu har jag bestämt vad jag ska vara på halloween. Men my lips are sealed! O ja hoppas att Mikey lyssnar på mina råd och klär ut sig till den jag tycker! Fatta han kan ju vinna för bästa utklädnad :P
Gäll ba o kom på nå te Lilla o.... funderarfunderar

Ja! haha. Spola upp ett bad när ja kom hem ikväll.. haha så värdelöst. Jag hinner ju knappt sätta mig i vattnet så är jag less! Men den lilla stund det varade var det skönt.
Nu slötittar jag på Idol. Säger bara en sak RABIH <3
Sen få vi se om jag orkar se Tokyo Drift.

Imorgon ska jag åka o hämta farmor på lassa. Hoppas lilla följer med. Isf sticker vi förbi subben ;)

Nä tebax te soffan tro ja.


Hare bra allahopa.

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback