Chocken!

Jaaha...........

I lördas så bakade vi massa massa klåddern, ja Lilla Mami o PapaBaloo. :P
Sen efter bakningen så for vi hem och gjorde korv med bröd ja o Lilla.
Skärde ut en madrass som Smilla ska ha i bagagen o biten som blev över blev en perfekt säng te Chess. :D
Sen så inväntade jag min Prins, som hade sagt att vi skulle mysa då han sovde bort hela fredan.
Han dök upp kring halv sju sju tiden. Sneare än den sneaste! Killen med ryggonta! Men snacka kämpe, för där vare inge klag heller. Men ont hade han, ont till tårarna!
Jag fick cykelskärmar av han. O sen sa han att J-Bro ville att han skulle komma o festa me dom. Jamen far sa ja! Ja ska inte stoppa dig, have fun. Så han for. Jag åkte o hämta Lilla o for sen på Solis o köpte lite gotta. Så såg vi dansbandskampen BLACKINGVARS! Snacka nostalgi!!
Efter det såg vi CSI Miami, o i slutet av CSI så fick jag mess av älsk. han ville ha hämtning.
Så jag åkte o hämta han o vi for hem till mig.
Vi såg lite tv men båda två var typ ungefär tröttast i världen. Så vi gick o la oss.

Jag vaknade igår och gick ut med Smilla. Sen satte jag mig för att se storslalomen, men den hade inte börjat! Jaha tänkte ja, den e väl framskjuten precis som i lördas. EFter många om o men och frukost med älsk så berätta han att klockan e ju int alls de du tro, Nähä?! Vi ha ju ställt om till vintertid. Jahaja! Men varför ha ingen berätta de för mig?! :S
Men dagen flöt ju på iaf.
Jag o Lilla tog hundarna o gick en längre sväng på affären. Sen förbi hök o tog med oss mamma. Då blev det rundvandring ;)
Sen efter prommen så var jag så trött o slö och HUNGRI! Så jag tog en klådda och sen la ja mig i soffan. O ja somna! Int se länge men de va behövligt.
Åt middag med Lilla och sen for jag hem med smilla, för det var dags för buggen :D
Buggade i två timmar, lite rävlunk blev det oxå. Sen cyklade jag till älsk.
Hade tänkt fara hem o hämta smilla först, men jag kom på att hon klara sig nog trots allt. Skulle iaf inte vara där så länge.
Vi såg Vem kan Slå filip o Fredrik sen begav jag mig hemåt.
Komme in i lägenheten o ropade ner SMilla. O när jag står där och kopplar henne så hör jag "hon har varit snäll", tänkte nu hör jag i syne o kollar upp o där står Pillan! Ja skrek utöver mig! Shittan va rädd ja blev! Den luringen hade helt spela bort mig! Jag hade tänkt messa hon när jag kom hem för att fråga vilken tid hon skulle komma IDAG!
Men ack så roligt iaf :P
Blev ju int så tidig kväll trots allt. Men va gör de :P


Pussssss

ps. 3dags vecka i veckan xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback