Vikket drama!

Nu ska ni få höra nåt hemskt!
Jag tycker då det iaf.
Vi for på dans igår, nästan alla som är med på våra buggkurser.
O inför dansen så börja Ma prata om att en av damerna, vi kallar henne M är i lag med JC. Men vill inte ha JC utan hon e helt upp över örona inställd på att få MrBean på fall.
Iaf så står vi utanför Pelarn o väntar att alla ska stråla samman. När M o JC kommer i sin bil så kutar hon ut o frågar vars Cher är (snygga kodnamn va;) ). För hon ska åka med henne hon. Då säger Madde att nej där ryms du inte för vi har redan bokat plats i hennes bil jag och min son. Nä du sa M jag ska åka där o jag ger mig inte, ni kan åka med min gubbe! Anledningen att hon ville åka med Cher var för att hon hade hämtat MrBean o Pepparkaksgubben innan hon kom till pelarn! Ja så JC for ju då med Madde o son i bilen. Jag MyGirl o Hjördis åkte med Ma.
Men vilken stil M kör med! Ja gillar inte henne på en fläck! JC stod breve hon när hon sa att hon sku åka me Cher o inte tänkte ge sig på den punkten! Men hallå?! varför åker hon inte med sin egen karl?
Till saken hör oxå att MrBean inte e de minsta intresserad av M! Moahahahaha. Tjinligt åt hon.

Ja åter till gårdagskvällen. Det var SKETASKOJ! Ja dansa faktiskt oräkneliga gånger. Lite nöjd :P Men känner mig fortfarande ganska osäker på mig själv. Men så länge den man dansar med dansar bra så går det genast bättre för en själv har jag märkt. Det gäller både buggen o foxtroten xD

Vi ha sutte o sett slalom nu på morron. Jensa!! lilla älsklingen! Vi gillar dig ändå!
Nu håll vi tummarna på myran o hargin o Mackan ofc!
Do IT!


Kram på er


Kommentarer
Postat av: Bodil

tur man vet alla kodnamn :D hahahah Men SÅ KUL vi hade :D

2009-11-16 @ 08:06:29
URL: http://lillbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback