Majgrän?!

Vakna imorse av att jag hade mäkta ont i huve över ögat :S Men det är bara bita ihop.
Vaknade även inatt av att Smilla SKÄLLDE! fyfaen säger ja bara! Sen frusta o pusta hon...

Det har hänt mycket sen sist. Stadstur med tillhörande shopping och halloween som inte gick av för hackor. xD
Jag hade klätt ut mig till Marilyn Monroe ;D Vi var först o åt hos mamma och sen for vi unga till Madde & Tomas och var där tills det var dax att gå på Grand. Vi löste även in oss på hörnet.
Det var roligt som bara den. Orkar inte skriva mera om den kvällen.

Sen har veckan gått och en helg varit igen.

Har gått o blive med sambo. Får se hur länge det varar., Systeryster har slagit rot i gästrummet.

I fredags hade vi middag hemma hos mig. Mamma Flisa Milla David Tina & jag.
Smaskens. Sen for alla utom David. Vi såg film och umgicks till sena natten.


Nä jag klarar inte skriva mera. Ska springa o skölja ner en tablett o hoppas detta släpper!


Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback