Lonely............

i am so lonely.........

Sitter här tröttare än den tröttaste! Såg DaVinci Koden med Minsta igår! O klockan hann bli riktigt mkt innan vi gick i säng. Men den var bra så det var det värt. Fast idag har det varit en hård dag, folk sjuka och mkt att göra. Men as always så fixar vi ju det ;) De e ju int ens svårt! Dagen gick iaf skapligt fort!

Har inte uppdaterat så mkt i veckan. Orsak?
Det är ju så att min darling är i Tjeckien med några vänner, så hela veckan har gått helt åt att umgås med honom.
Kan lova att jag saknar han som bara den!
Fick så söta o hjärtvärmande mess igårkväll och inatt! <3

Imorgon blir det skriller med MyGirl. Det var väl kanske 8år sen sist eller nåt sånt. När jag lyckades paja höften! Så vi kör säsongspremiär imorgon.
Sen på kvällen drar vi på DANS! Ska fara till Laxsjö och försöka dansa till Fålings. :D
Osså på söndag blire ju då buggkursen!

Slå mig int ja e från Malå, men jag vill hemskt gärna att denna helg ska gå fort! Dels så att darlingen kommer hem och för att Papi kommer nästa vecka!

Fredag nästa vecka! Då ere julbord med jobbet. Och även då dans till Fålings. Tihi, kke därför vi far imorgon tjuvträna lite ;)

Ja du Sis ;) 4ever! eller vadå?!

Ja min sambo e ute o svänger sina lurviga ikväll, så vovvarna och jag har fredagsmys tillsammans. Men det var int så roligt. Ska se om jag har nån film vi kan kika på. Lutar åt en tidig kväll! Funderar skarpt på att ta ett bad med olja. För det är kallt ute nu o då bli ja torr som fnöske över hela kroppen och det KLIAR!


Längtar tillbaks!


Tjarå!

Kommentarer
Postat av: Lilla

Längtar oxå tebax! Särskilt nu när snön bara vräk ner här hemma :)

2009-11-14 @ 11:21:59
Postat av: Anonym

den där bilden tog du när vi åkte i den där branta liften, precis efter du tagit kort tänkte jag ta men då föll all snö av. haha minns du?

Kommer inte heller glömma jag & camillas "tävling" ;)

2009-11-15 @ 13:28:14
URL: http://pernilllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback