I'm walking on sunshine x)

Efter den hårda helgen så klev jag upp 5,45 i måndags och slog följe med MyGirl till jobbet, gåendes! Jag var rädd för att mina ben skulle vara allt annat än villiga att röra sig. Men det gick faktiskt bra. :)
Sen åkte jag med VÖ hem efter jobbet. Man ska ju starta lugnt.
Jag slängde i mig mat och sen tog jag Smilla på långpromenad. Som slutade hemma hos en sovande älskling ;)
Där var vi alldeles för länge, o ja han vakna ju när vi väckte han. :P Iaf så kom vi hem kring halv tolv tro ja bestämt. :S

Upp o hoppa igår 5,40 (pga att jag inte kunde bre mackor på kvällen före) gick den sedvanliga rundan med Smilla på morgon. Sen traska för att möta MyGirl o återigen vandra på jobbet. Sjukt trött var jag! blev inte piggare efter promenaden, blev inte piggare efter duschen. Sa till Mikey bla att inte skulle man retas med mig en dag som den. Men det gick skapligt bra iaf. Jag överlevde. Hehe. Pga av tröttheten så tog jag en promenad även hem. Raska steg försökte jag mig på. Hann nästan fram till älsklings jobb, jag var kanske 150meter ifrån när jag såg han svänga ut o åka hemåt. Hemma möttes jag av Papi o Diesel. Gick upp och började med maten medan jag väntade att Ma skulle komma för att vi skulle gå en långpromenad med vovvsen.

Så igår blev det väldigt mycket motion för mig! Efter prommen med hundarna så spola jag upp ett bad med olja, för att skona min torra hud. Jag var trött och sliten när jag satte mig framför tvn iväntan på älsk. Gick o la mig halv elva. :)

Har sovit som en stock inatt! Var riktigt artigt att vakna imorse.

O återigen har jag gått på jobbet. :D Ska nog inte gå hem idag. Måste få vila litegranna oxå. O imåra tror jag det blir cykeln. :)

Snart e de julbord :)

 

Puzzz


Kommentarer
Postat av: Anneli

Du ska bli min förebild sen ;-)

2009-11-18 @ 08:05:18
Postat av: Bodil

Du å ja MyGirl!! Roligare å gå när du e me :D Fasen va ja längta till Julborde :D å Dansinga!!!

2009-11-18 @ 12:00:49
URL: http://lillbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback