Fyfaenolitetill!

Idag inleds Operation Smilla. För hujeda mig vilken stank det är numer när hon fiser! Snacka kärnavfall! O vi ska int ens snacka om andedräkten från andra sidan.....
Man kan ju undra vad hon fått i sig ihelgen! :S

Hänt annars då?
Ja va ju på julbord i fredags. Jens Lind <3 var där o höll föredrag. Helt jäkla underbart! ;P
Jag åt massa massa gravad lax o annat gotta.
Klockan 22,10 for jag hemåt, till min loverboy :P
Där sov jag över och sen klockan typ 12,25 for jag tillbaka till stan ;)
SKulle hålla mamma sällskap och agera filmare på en av hennes kurser. Vi bodde på hotell.
På söndan va vi på Ica Maxi o shoppa loss, mest mat. Sen for vi en sväng på Lillänge.

När jag kom hem så gjorde jag skinksallad, som jag har ätit 4ggr av! Sen for jag på buggen, men det var inte världskul pga att jag hade ont i ena höften! O de berodde nog på att jag inte hade dom bästa skorna när jag var i stan!

På freda e de dans i Rossön. Sen vetteklån va som ska hända.
Tar dagen som den kommer.

Snart e de jul :S

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Anneli

haha, ja Smillas fisar kan verkligen lukta!! Hoppas du får ordnng på det igen!!!

Ha d bäst! KRAMEN

2009-11-25 @ 20:09:50
Postat av: Bodil

så rol vi kom å ha på freda.. Tur som fasen att Gunnar ska dit.. Då vet man ju att man få daaans me nån som kan iaf :D

2009-11-26 @ 12:04:00
URL: http://lillbosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback