Ratmaster :P

Veckan är kommen. XD
Veckan då en container står på parkering till mitt förfogande :P Mest mitt skulle jag då iaf tro.
Jag hade så stort planerat att fara på soptippen imorgon med massa massa rat som jag av någon anledning äger. Men då upplyste min granne mig att varje vår tar bostadsföreningen hit en container som man får kasta allt som ska kastas i. TACK sa jag. Började packa ihop i inneförrådet i söndags. Sen bar jag ut det igår och sen fortsatte jag litegrann med uteförrådet. Sen idag bar jag ut vardagsrumsbordet från tvrummet och kastade det i containern. Sen micron som brunnit. Och så fortsatte jag med förrådet. Så nu är jag så gott som klar xD Jag är ganska så nöjd. imorgon på morgon ska jag bära ner kartongerna som står häruppe och ställa dom nere för nu finns det plats där. Så blir det bara en klädkammare här uppe. Tack gode gud för det. Jag ska bära upp byrån från uteförrådet och ställa i klädkammarn.

Jag är sååå trött idag. Min cykel blev överbackad häromdan. Så jag har klivit upp 5,45 två dar i rad nu för att gå till jobbet. Igår var jag mäkta pigg när klockan ringde på morgonen. Men idag var det värre. Jag fastnade i min dagbok. Dagboken jag skrev för 7år sen. Vilken tillbakablick. Mycket av innehållet hade jag förträngt. Det var roligt att läsa iaf. xD

Nu ska jag se klart the mentalist, sen blire kvällspromme med lurvet. Sen SOOVA! jobbar kväll imorgon. Så därför hinner jag pjåta på morgon imorgon.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback