Skooooooooter VM XD

Satte oss i bilen direkt efter jobbet, en snabb sväng förbi GG och kolla mat till lillebror. Dock fanns det inget. Förbi hos B&I och hämtade lurv. Därefter raka vägen hemåt. Stannade en tvärsväng i Hoting och köpte korv och dricka. Sen stannade vi i Dorotea och plocka upp en långhårig en karl ;P Nånstans mellan vilhelm och storuman kände jag att mina ögon blev tyngre och tyngre, så när jag stannade i stensele för att låta lurv pinka lite så bad jag T att köra. Det gjorde han så gärna. TACK.
Det gick relativt fort hem. Dumpa T hos bror som inte behagade vara hemma när han får främmen, och sen for vi tjejer till vårat "hem" för helgen.
Vi umgicks och surrade, sen vid kring tolv eller lite senare så gick vi i säng.
Lurv tyckte nog vi skulle vakna när kusin klev upp och gick ner till backen, men det var cirka en timme för tidigt för oss. ;P
Frulle med gänget och sen klädde vi oss och gick skoterspåret ner till vm området. Där var det ju som halvmkt med folk. Vi leta åt Anneli med hennes pojkar. Stod med dom under kvalet. Såg rätt bra. Fick ta massa massa massa kort. Sen blev det paus och vi gick runt och kollade läget. Tog en annan plats under tidstävlingen. Stod nära Monsterhoppet, men alla kort blev med massa träd, så hoppade skotrar mellan träd blev resultatet där.
Sen under finalen stod jag och sis med bästisens mami och papi. Banan och storebror-till-bästis stod oxå där.
O shit vilket drag det var! Jesus krist.... Det tjöt och det flögs o snörök överallt. Sjunde himlen :D
Efter att Eson utropats som VMguld medaljör så gick vi tsammans med Anneli och pojkarna till deras bil. Där fick vi våra efterlängtade tröjor. Sen skjutsade dom oss upp till kusin. Där gosade dom ett tag med Smilla innan dom drog hemåt vägarna.

Middagen är nu avklarad. Det är så roligt att vara här XD Känns som hemma.. <3

Nu ska det äldre herrskapet åka på kaffestund. Jag och Sis stannar här och glor tv medans. Sen blire robinson. Och förhoppningsvis en raggartur på byn. Kolla läget nu när det väl händer något.

En helt underbar dag iaf.
Blire nästa år så har jag redan bestämt mig!
Boende är oxå bokat. :P

Ps eson bo här ovanför ^^

Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback