Helgen som vi alla väntar på :D

Ihelgen bär det av hemöver. :P
Jag längtar som bara den, mest beror det nog på vad min "svägerska" har med sig ;) Tolka den som ni vill. :D
Men även att få umgås med barnen och träffa storebror! O stickan för den delen. Det var ganska precis ett år sen våra vägar möttes sist. Så det ser vi framemot. Iaf jag.

Sitter på jobbet nu, har kvällspasset.
Imorse när jag vaknade så blev det promenad med lurv och sen frukost. Tittade lite på tv sen hoppade jag in i duschen (fast jag har badkar så jag KLEV ner i det) sen så såg jag lite mera tv. Efter ett tag tog jag med mig lurv och for på byn. Jag gick in till mamma på jobbet och surrade litegrann, for förbi karra o köpte snus till sis. Sen in på Simon och inhandlade 4st sallader. Specialbeställda ;) Efter det så drog vi till ströms. Drack lite kaffe med bo olof ;) surrade om allt mögligt. Sen såg jag att klockan hade sprungit iväg och det var dax att bege sig till jobbet. Överlämning av lurv till bo olof sen körde jag till jobbet. Loggade in gode precis på sekunden :P Lämpligt.

Har varit speedad hela dagen. Iaf tills alla andra for. Nu efter "middagen" med järngänget så har jag lugnat ner mig ;)

Alltid lika roligt att få livstecken från UnO. Det var ett tag sen. Och det tar sig även för han ;) Ska vi vinna över han till vårat lag sis? ;)

Nä jobba vidare kanske....... har väl inget val.

Jag har laddat kamerabatteriet och ska verkligen göra allt för att inte glömma den hemma imorgon!

See ya soon mina älsklingar!

Trollonga!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback