Cross country....

kke ;)

Idag drog jag och Sis på oss längdskidorna och tog vovvarna på sjön. Roligt grej tänkte vi, men ack va jag bedrog mig! Min vovve älskar att springa fort och dra saker! Och snacka om att det gick fort, det var skropphalt på sjön! Och hon sprang som en vilde! Jag kraschade mer än en gång, jag var livrädd! Det gick inte få stopp på henne på nåt annat vis än att ramla. :S Men när vi vände för att åka tillbaka så lugnade hon ner sig lite, fast det kanske inte var så konstigt. Hon var ganska trött.

Efter äventyret på sjön så gick vi och handlade till middagen. Revben o pärmos med fruktsallad till efterrätt :D

Vi satte oss och såg Goal II. Såg ettan igårnatt. Medans började vi smått med maten.
Sen såg vi OTH på femman och åt maten samtidigt. Och under GG åt vi fruktsallad. Så nu har jag ont i magen.
Nyss hemkommen från en promenad med Sis och vovvarna.

Min plan för kvällen är nu att diska bort allt, vet inte om jag orkar, och sen ta ett bad och därefter lägga mig och läsa bok.

Imorgon ska vi cykla på jobbet. Motion är bra :P

Ihelgen blir det hemåt vägarna. Bo hos kusin med familj och bara mysa. <3
Fara förbi Papi en sväng och hälsa på innan vi styr kosan hitåt igen.

Jag och Sis har pratat mer om uppbrytandet och nya livet. Jag ska verkligen fundera över detta. Det lovar jag. Det känns verkligen lockande!

Svägerska! En blond sak joinar oss hem ihelgen ;)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Bodil

Men asså.... jag då... du få ju int lämna mej :(

2009-03-23 @ 14:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback